Promo icon

100% nöjdhetsgaranti

Promo icon

Leverans inom 8-10 arbetsdagar

Promo icon

Fri frakt för beställningar över 570 kr!

Promo icon

14 dagars återbetalningspolicy

Promo icon

Högsta kvalitetskrav

Promo icon

100% nöjdhetsgaranti

Promo icon

Leverans inom 8-10 arbetsdagar

Promo icon

Fri frakt för beställningar över 570 kr!

Promo icon

14 dagars återbetalningspolicy

Promo icon

Högsta kvalitetskrav

Vanliga frågor

PAKETLEVERANS
  • Var är mitt paket?

Du kan kontrollera ditt pakets plats genom att ange ditt spårningsnummer (som du mottagit i mailet för försändelsen av ditt paket) på följande länk: https://www.dhl.com/se-en/home/tracking.html

 

  • Var hittar jag spårningsnumret?

Vi skickar spårningsnumret för ditt paket i ett email där vi informerar dig om försändelsen och leveransen av ditt paket. Spårningsnumret inkluderas också i meddelanden som skickas av DHL.

 

  • Hur skickar ni paket?

För att leverera paket använder vi DHL:s frakttjänst. Kuriren levererar paketet till närmaste uthämtningsställe, på den adress du angav när du beställde. Paketen levereras på vardagar.

 

  • Jag har problem med leveransen, vad kan jag göra?

För hjälp med leveransen kan du kontakta DHL via telefon: 0771-400 345

Vi finns också tillgängliga på: [email protected]. Vi hjälper dig att lösa problem och säkerställa att du får ditt paket så fort som möjligt.

 

  • Vad kostar frakten? 

För beställningar upp till 570 kr är fraktavgiften 69 kr.

För beställningar över 570 kr är frakten gratis.

 

  • Skadade produkter levererades

När du tar emot paketet och om du märker att paketet är skadat måste du meddela det. Skicka sedan uppgifterna (inklusive foton) till [email protected] inom 14 dagar efter att ha tagit emot paketet. Vi kommer att verifiera om du är berättigad ersättning med nya produkter och ger instruktioner i enlighet med detta.

 

  • Paketförsäkring

Paketförsäkringen ger trygghet för kunder som är oroliga för sina leveranser. I händelse av skadade eller saknade produkter garanterar vi en lösning på vår bekostnad för att ge dig de produkter du beställde så snabbt som möjligt.

 

  • Hoppa över kön

Beställningar med tjänsten “hoppa över kön” behandlas och packas med prioritet. På så sätt kan du säkerställa hänsyn till snabbare leverans av paketet.

KLAGOMÅL
  • Jag vill returnera produkten. Hur kan jag göra det?

Om du ska returnera produkter, inom 14 dagar efter köp, informera oss på [email protected].

Adress för att returnera produkter: Ballycoolin – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Slovenija.

När du returnerar produkterna, säkerställ att du inkluderar ett komplett produktreturformulär, som kan hittas HÄR.

Du hittar mer information om rätten att säga upp köpavtalet eller returnera de beställda varorna under Regler och villkor: https://www.natures-finest.se/general-terms-and-conditions/

 

  • Fel produkter i förpackningen

Om du har fått fel eller skadade produkter, vänligen ange uppgifter (inklusive foton) inom 14 dagar efter att ha mottagit paketet. Vi kommer att verifiera om du är berättigad ersättning med nya produkter och ger instruktioner i enlighet med detta. Säkerställ att du inkluderar numret för beställningsbekräftelsen i ämnesraden, så att vi enkelt kan hitta din beställning och behandla din förfrågan omedelbart.

 

  • Saknade produkter

Vi är medvetna om att det är viktigt för dig att få hela beställningen, så det är även viktigt för oss! Vi gör absolut allt vi kan för att skicka din beställning i tid och i bra skick.

Kontakta oss på [email protected] inom 14 dagar så att vi kan organisera ersättning för saknade produkter. Säkerställ att du inkluderar numret för beställningsbekräftelsen i ämnesraden, så att vi enkelt kan hitta din beställning och behandla din förfrågan omedelbart.

 

KÖPINFORMATION
  • Hur kan jag använda rabattkoden?

För ett köp kan du använda en kampanjkod som du anger i det sista steget för köpet i kassan.

 

  • Vad ska jag göra om jag inte får en beställningsbekräftelse via email? 

Våra emails med beställningsbekräftelser skickas automatiskt omedelbart efter köpet på vår webbplats. Om du inte har tagit emot den, se din inkorg för spam-/skräppost först.

Du kan ha angivit fel emailadress vid köpet, i så fall behöver du kontakta oss och tillsammans kontrollerar vi vad som har hänt. Men säkerställ att du först läser din spaminkorg i din email.

Delivery
Endast 570kr till FRI FRAKT
Produkter i korgen

Inga produkter i varukorgen.

Specialerbjudande endast här!

Lägg till din beställning och spara!

-62%
Matcha Chai Latte*

Ett naturligt alternativ till kaffe

161,00 kr 61,00 kr
-78%
OK!Digestion*

En effektiv formula för att återställa mikroflorans naturliga balans

362,00 kr 80,00 kr
-65%
Golden Q10*

Q10

128,28 kr 45,39 kr